Top Ad unit 728 × 90

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Gambar Intim Dyana Sofya Ahli Parlimen Teluk Intan Tersebar..!





SHAH ALAM - "Saya berasa marah tetapi saya tidak akan layan politik jahat macam ni." demikian kata bekas calon PRK Parlimen Teluk Intan, Dayana Sofya Mohd Daud kepada Sinar Online, hari ini.



Dyana Sofya mengesahkan serangan peribadi ke atasnya kali ini adalah kerana beliau seorang wanita yang mudah dibuli seperti mana tuduhan ke atas beliau berpakaian bikini untuk ke parti ketika pilihan raya lalu.



"Hal ini menjijikkan bagaimana mereka tetap menggunakan politik longkang terhadap pembangkang.



Artikle Berkaitan: Gambar intim: "Zairil pertimbang ambil tindakan."



"Sebagai seorang wanita, saya sasaran yang mudah, sebab saya wanita, saya dilihat sebagai mudah dibuli, saya marah, tetapi saya tidak layan politik jahat macam ini," katanya menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS), hari ini.



Beliau berkata demikian mengulas penyebaran gambar miripnya dan juga ahli Parlimen Bukit Bandera, Zairi Khir Johari menjadi viral tersebar melalui media sosial WhatsApp dan blog tempatan sejak beberapa hari.



Gambar intim sebanyak sembilan keping itu dalam posisi berpelukan dengan berpakaian secara formal dan santai di beberapa lokasi termasuk kereta dan kawasan umum.





Gambar Intim Dyana Sofya Ahli Parlimen Teluk Intan Tersebar..! originally from Berita Jalanan Online


Gambar Intim Dyana Sofya Ahli Parlimen Teluk Intan Tersebar..! Reviewed by malaysiaisme on 11:55 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Malaysia is Malaysia © 2014 - 2015
Moderated By HT-Team Powered by 1Malaysia

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.