Top Ad unit 728 × 90

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Respon terkini Rozita Che Wan isu Chef Wan meradang


Respon terkini Rozita Che Wan isu Chef Wan meradang - “€œSaya rasa sangat suka dan terharu apabila ada juga (selebriti) yang senior sudi pertahankan saya daripada kutukan tidak berasas orang-orang di luar sana,”€ kata pelakon dan pengacara Rozita Che Wan terhadap status Instagram chef selebriti Datuk Chef Wan yang mempertahankannya daripada kutukan melampau pihak tertentu di laman sosial.



Rozita, 41, yang baru melahirkan bayi perempuannya Sabtu lalu berkata, tindakan chef terkenal itu menghentam semula sikap negatif dan keceluparan sebahagian besar jaguh papan kekunci (keyboard warriors) adalah satu penghargaan buatnya yang lebih junior daripada Chef Wan.



“€œKalau diikutkan saya bukanlah kenal baik atau rapat pun dengan Chef Wan tapi atas sikap kemanusiaan dan kematangan dia terpanggil untuk menyelar sikap biadap sebahagian ‘keyboard warriors’ €™ yang dianggapnya mempunyai hati yang busuk.



“€œSebenarnya saya sangat seronok bila Chef Wan bertindak macam itu dan tak sangka bila seorang yang lebih senior memahami situasi yang saya lalui bila dihentam secara keterlaluan oleh golongan (keyboard warriors) itu,”€™
katanya ketika dihubungi semalam - HARIAN METRO










Respon terkini Rozita Che Wan isu Chef Wan meradang originally from PORUMAN


Respon terkini Rozita Che Wan isu Chef Wan meradang Reviewed by malaysiaisme on 11:02 AM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Malaysia is Malaysia © 2014 - 2015
Moderated By HT-Team Powered by 1Malaysia

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.