Top Ad unit 728 × 90

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

6 PERKARA YANG ISTERI INGINKAN SEMASA MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS

6 PERKARA YANG ISTERI INGINKAN SEMASA MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS

6 PERKARA YANG ISTERI INGINKAN SEMASA MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS



Sedikit perkongsian mengenai perkara yg isteri inginkan semasa melakukakan hubungan seks

1. Hubungan Penuh Semangat
Bukan hanya sekadar kewajiban dalam melayani pasangan, isteri juga inginkan hubungan seks yang penuh dengan semangat. Tidak perlu rasa malu untuk menceritakan apa yang hendak dilakukan. Beritahu pasangan bahagian mana yang hendak ingin disentuh.

2.Ingin Didengarkan
Wanita sememangnya suatu makhluk yang sentiasa ingin didengari, termasukalah dalam urusan di atas ranjang. Adakalanya suami tidak tahu apa yang hendak dilakukan ketika hubungan seks berlaku. Sebaliknya isterilah yang lebih tahu bahagian mana yang mampu mempuaskan pasangan.

3. Menunjukan Kepuasan
Tahukah anda wahai suami, pasangan anda ingin melihat aksi anda ketika ejakulasi. Mereka suka melihat anda rasa geli dan menikmati ejakulasi dan bukannya hanya berlagak biasa. Tunjukan kepuasan anda.

4. Hubungan Seks Yang Penuh Privacy
Laburkan sedikit wang untuk menginap dihotel berdua bersama pasangan anda. Lupakan segala masalah kerja dan rumah. Wanita sangat suka hubungan seks dalam keadaan privacy.

5. Fokus Pada Tubuh
Ada sesetengah lelaki suka melakukan hubungan di atas ranjang sambil menonton filem lucah. Perbuatan ini sangat melukakan hati isteri. Lebih baik berikan fokus pada tubuh pasangan dan jangan ada bahagian tubuh isteri yang anda terlepas pandang.

semoga perkongsian ini bermanfaat..

rePublish Info Berita Viral Malaysia6 PERKARA YANG ISTERI INGINKAN SEMASA MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS Medium perkongsian sosial berbentuk media. Artikel adalah percuma untuk diulang siar atau dikongsi di jaringan sosial. Credit dan penghargaan adalah hakmilik Puaka News yang merupakan sumber asalnya. Trimas and Much more respect from Malaysiaisme.
6 PERKARA YANG ISTERI INGINKAN SEMASA MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS Reviewed by malaysiaisme on 1:21 PM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Malaysia is Malaysia © 2014 - 2015
Moderated By HT-Team Powered by 1Malaysia

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.