Top Ad unit 728 × 90

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Lelaki berusia 45 tahun ini makan pasir dan batu selama 25 tahun, namun lihat 2 foto apa yang terjadi kepada mulutnya selepas itu amat memeranjatkan

Seorang lelaki di India mempunyai hobi pelik makan pasir setiap hari sebagai makanan ringan dan menyuarakan dia tidak pernah jatuh sakit. Han Raj, 45, sudah memakan pasir, serpihan batu dan bata, sejak 25 tahun lalu.

Tidak hairanlah beliau dikenali sebagai 'lelaki pasir' di kampungnya dan sanggup mengembara ke seluruh pelusuk India bagi mengumpul pasir, batu kerikil dan serpihan batu-bata untuk dimakan.

"Saya suka memakannya. Saya tidak pernah berfikir ia menjejaskan kesihatan saya.
"Saya memulakannya sejak muda dan sekarang perkara ini sangat biasa. Pada pandangan saya, mineral ini memberikan saya tenaga," katanya. 


Sementara itu, seorang doktor di Uttar Pradesh, utara India tempat dia tinggal beranggapan, tabiat itu mungkin disebabkan satu situasi dipanggil 'Pica'. 

Ia dikatakan satu gangguan makanan yang melihat orang itu membentuk selera makan dengan objek yang sebenarnya tidak boleh dimakan.

Sumber: Berita Harian


Lelaki berusia 45 tahun ini makan pasir dan batu selama 25 tahun, namun lihat 2 foto apa yang terjadi kepada mulutnya selepas itu amat memeranjatkan originally from Dalam Kasih

Lelaki berusia 45 tahun ini makan pasir dan batu selama 25 tahun, namun lihat 2 foto apa yang terjadi kepada mulutnya selepas itu amat memeranjatkan Reviewed by malaysiaisme on 10:32 AM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Malaysia is Malaysia © 2014 - 2015
Moderated By HT-Team Powered by 1Malaysia

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.