Top Ad unit 728 × 90

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

MELETOP! Intan Ladyana Sudah Ada Kekasih Baharu yang sado dan kacak bergaya?

Sejak percintaan beliau dan Kamal Adli putus di tengah jalan, Intan Ladyana agak kurang membicarakan kisah peribadinya kepada umum. Meskipun pernah dikaitkan dengan seorang lelaki sebelum ini, hubungan itu nampaknya tidak pergi jauh dan beliau kembali solo.

Namun, menerusi satu laporan di sisipan Hits oleh Utusan Malaysia, ada sumber yang mengatakan Intan Ladyana kini sedang rapat dengan seorang lelaki kacak berkulit hitam manis.

Menurut sumber itu lagi, beliau terserempak dengan Intan dan jejaka itu yang sedang meluangkan masa bersama di sebuah pusat membeli-belah pada hujung minggu lalu. Malah, pasangan ini nampak sangat sepadan.

Erm, mungkinkah Intan Ladyana sudah mempunyai kekasih baharu? Kalau betul apa salahnya, kami pasti ramai peminat yang hendak melihat anda bahagia. Jika anda sudah bertemu dengan seseorang yang betul-betul sesuai, tidak perlu bercinta lama-lama. Apa-apa pun, kami doakan agar Intan dan jejaka tersebut ada jodoh bersama.






MELETOP! Intan Ladyana Sudah Ada Kekasih Baharu yang sado dan kacak bergaya? originally from Dalam Kasih

MELETOP! Intan Ladyana Sudah Ada Kekasih Baharu yang sado dan kacak bergaya? Reviewed by malaysiaisme on 9:30 AM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Malaysia is Malaysia © 2014 - 2015
Moderated By HT-Team Powered by 1Malaysia

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.