Top Ad unit 728 × 90

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Bahagia Bagi Lelaki Memakai Seluar Dalam Ketika Tidur?

Bahagia Bagi Lelaki Memakai Seluar Dalam Ketika Tidur | Menurut Dr. Febriansyah, dakwaan mengatakan lelaki yang memakai seluar dalam ketika tidur berisiko menjadi mandul adalah tidak benar sama sekali.

"Seelok-eloknya lelaki tidak memakai seluar dalam yang ketat ketika tidur. Tujuannya sama supaya tiada tekanan pada alat kelamin dan darah dapat mengalir lancar," ujar beliau.

Lelaki boleh memakai seluar dalam semasa tidur, asalkan ia longgar sepert seluar boxer. Baik lelaki mahupun wanita harus mengenakan pakaian longgar dan tidak terlalu ketat semasa tidur.

"Memakai seluar dalam yang terlalu ketat akan menyebabkan peredaran udara pada vaigan seseorang wanita terganggu. Keadaan ini boleh menimbulkan masalah keputihan," kata Dr. Febriansyah.

Selain, longgar, lelaki mahu pun wanita harus memakai pakaian yang mampu menyerap peluh. "Ini kerana semasa tidur, tubuh manusia sebenarnya berpeluh.

Jesteru, elakkanlah daripada memakai pakaian bahan poliester kerana bahan ini sebenarnya tidak menyerap penuh," tegas beliau.



Bahagia Bagi Lelaki Memakai Seluar Dalam Ketika Tidur? originally from Vidic

Bahagia Bagi Lelaki Memakai Seluar Dalam Ketika Tidur? Reviewed by malaysiaisme on 8:19 AM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Malaysia is Malaysia © 2014 - 2015
Moderated By HT-Team Powered by 1Malaysia

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.