Top Ad unit 728 × 90

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Kisah Seorang Guru . Selamat Hari Guru Cikgu Zaaba....

Malaysian Advocates for Cerebral Palsy MYCP's photo.
Jasamu tetap dikenang…
Ini adalah Cikgu Zaaba dari Sekolah Kebangsaan Dato Wan Idris, Segamat. Beliau bukan sahaja seorang guru yang berdedikasi, malahan sanggup mendukung anak murid CP menuruni tangga sekolah bagi memberi peluang kepada murid CP tersebut bagi menyertai kawan-kawannya yang lain dalam majlis/program anjuran sekolah.
Masih ramai guru-guru yang memiliki sikap terpuji seperti yang ditunjukkan oleh Cikgu Zaaba. Untuk itu, MyCP bagi pihak ibu bapa dan anak-anak murid terutamanya anak-anak CP, ingin mengucapkan Terima Kasih yang tidak terhingga kepada semua guru yang melaksanakan tugas dan tanggungjawab mereka dengan penuh amanah dan kasih.
Guru yang baik dan prihatin adalah contoh kepada masyarakat agar sentiasa memberi peluang yang adil kepada semua anak-anak murid, tanpa diskriminasi..tanpa mengira keupayaan, kelebihan, kekurangan, warna kulit, bangsa dan agama. Dunia perlukan lebih ramai guru seperti Cikgu Zaaba.
Semoga Allah membalas dengan setimpalnya atas apa yang anda (guru-guru) lakukan untuk anak-anak murid anda. Selamat Hari Guru!

Kisah Seorang Guru . Selamat Hari Guru Cikgu Zaaba.... originally from kisah kita

Kisah Seorang Guru . Selamat Hari Guru Cikgu Zaaba.... Reviewed by malaysiaisme on 8:51 AM Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Malaysia is Malaysia © 2014 - 2015
Moderated By HT-Team Powered by 1Malaysia

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.